רגעי הדרמה נחשפים: השוטר שחיסל את המחבל מב"ב משחזר את הפיגוע

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on רגעי הדרמה נחשפים: השוטר שחיסל את המחבל מב"ב משחזר את הפיגוע

    עיטור האומץ יוענק מחר לרס"מ עמוס בשירי ורס"ב אמיר ח'ורי ז"ל שנטרלו את המחבל בפיגוע בבני ברק בטקס הענקת העיטורים של משטרת ישראל | רס"ב עמוס בשירי מתאר מול המצלמה את הרגעים הדרמטיים עם קבלת הדיווח אודות הפיגוע ועד לנטרול המחבל, ואת הגעגועים לאמיר וקשר הדם עם משפחת ח'ורי

    צילום: דוברות המשטרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר, בטקס העיטורים של משטרת ישראל, בו יוענקו עיטורים וציוניים לשבח ל-70 שוטרים ואזרחים על תפקודם ב-33 אירועים ומבצעים ברחבי הארץ, יוענק עיטור האומץ לרס"מ עמוס בשירי ולמשפחתו של רס"ב אמיר ח'ורי ז"ל, סיירים-אופנוענים מתחנת בני ברק של מרחב דן במחוז תל אביב, על נטרול המחבל בפיגוע בבני ברק בחודש מארס האחרון.

    טקס העיטורים יערך מחר במעמד השר לביטחון הפנים עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי וסגל הפיקוד של משטרת ישראל, האירוע יכלול אירועים מבצעיים מהשנתיים האחרונות בהם יועטרו שוטרים ואזרחים על פעילות הירואית בעת מילוי תפקידם באירועי חירום, הצלת חיים, מאבק בפשיעה ופיגועים.

    בשבועיים האחרונים חזר רס"מ בשירי לזירת הפיגוע בבני ברק, והגיע לביקור אצל משפחת ח'ורי וליד קברו של אמיר ז"ל. בשירי תועד משחזר את האירוע הקשה, ומספר על ההתנהלות המבצעית של צוות 417 מרגע קבלת הדיווח על הירי ברחובות בני ברק, על הגעגועים לאמיר והקשר המשפחתי שנוצר עם משפחת ח'ורי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד. מרגש.
      עמוס אדם מאד ערכי